Raam on tugev, geomeetria sarnaneb mägijalgrattaga, kuid istumisasend on püstisem kui mägijalgrattal - vähem koormust kätele ja parem nähtavus. Pikemateks sõitudeks sobivad sageli mitmesugused lisaseadmed, näiteks porikaitsed ja rihmad.
Rattad on vastupidavad, sobivad mitmesugustele maastikualadele ja laiade rehvide paigaldamiseks. Ideaalne, kui soovite sõita nii asfaltkattega kui ka metsaradadel. 28-tolline rattamõõt sobib pikemateks sõitudeks.
Esine amortiseeriv kahvel tagab mugavuse, parema haardumise vaheldusrikkal maastikul, takistuste vältimise ja ohutuma laskumise.
Rehed on saadaval eri laiuste ja mustritega, mis sobivad teie sõitudele. Sageli võetakse arvesse rehvi kergust ja vastupidavust. Paksemad rehvid võimaldavad suuremat pindala.
Kett on osaliselt peidetud ketikaitse alla või raamile on paigutatud kriimustustõrje. Tavaliselt jäetakse need üsna lahtiseks, et need oleksid hõlpsasti ligipääsetavad, kui neid on vaja välja vahetada.
Plastist porikaitsed lisatakse sageli selleks, et hoida jalgratta üldkaal minimaalne, et mahutada lisapagasikandur.
Sadul kitsam, jäigem (võrreldes linnarattaga) sportlikuma istumisasendi jaoks.
Kumbki dünamot mugavuse tagamiseks ja eraldi akutuled, et säilitada kergem konstruktsioon.
Kergem konstruktsioon.