Raam on tugev, moodustades püstise ja mugava istme. Hea nähtavus ja teadlikkus võimalikest takistustest sõidu ajal. Tänu kõrgele raskuskeskmele on koormate vedamine lihtne, ilma et see kahjustaks jalgratta manööverdamisvõimet.
Materjal - alumiinium, kõige levinum. Kergem kui teras ja tugevam kui süsinikkiud. Kasutatakse erinevat tüüpi jalgratastel. Sellel on parim hinna ja kvaliteedi suhe.
Suured rattad, tavaliselt 28-tollised, nii et peate vähem pedaalima ja saate rohkem nautida.
Esine amortiseeriv kahvel - mugavuse, suurema haardumise tagamiseks erinevatel maastikel, takistustest möödumiseks ja ohutumaks laskumiseks.
Mõõduka laiusega rehvid, millel on madal profiil. Need on kitsamad (ja seega kiiremad) kui mägirattarehvid ja vastupidavamad kui maanteerehvid. Tihti on läbilöögikaitsega.
Kettarattad on tavaliselt täielikult peidetud kettakaitse alla, mis tagab suurema kaitse mustuse, määrdumise ja riiete "lohisemise" eest möödasõidul. Kettakate muudab selle vähem määrimist vajavaks ning ühiselt kasutatavad sisemised hammasrattaid muudavad selle ka vastupidavamaks.
Pikad porikaitsed, mis katavad rattad hästi, nii et saate sõita iga ilmaga, kartmata määrdumist. Sageli on need vastupidavuse tagamiseks valmistatud metallist, säilitades samas klassikalise disaini.
Sadul on lai, pehme, sageli lisapehmendusega - võimalikult mugavaks sõiduks.
V-pidurid - kergesti vahetatavad, kerged, odavad, kuid kasutustingimustele sobivate piduriklotside valimine võib anda suure jõudluse.
Dünamoga ühendatud tuled - tekitavad valgust sõidu ajal, ilma et oleks vaja lisavalgustust ja akut.