Raam on tugev, moodustades püstise, mugava istumisasendi. Hea nähtavus ja teadlikkus võimalikest takistustest sõidu ajal. Kõrge raskuskese teeb koormate kandmise lihtsaks, ilma et see kahjustaks jalgratta manööverdamisvõimet.
Materjal - alumiinium, kõige levinum. Kergem kui teras ja tugevam kui süsinikkiud. Kasutatakse kõikidel jalgrattatüüpidel. Sellel on parim hinna ja kvaliteedi suhe.
Suured rattad, tavaliselt 28-tollised, nii et peate vähem pedaalima ja naudite rohkem sõitu.
Keskmise laiusega rehvid, millel on madal profiil. Need on kitsamad (ja seega kiiremad) kui mägirattarehvid ja vastupidavamad kui maanteerattarehvid. Sageli on nad läbilöögikaitsega.
Kettarattad on tavaliselt täielikult peidetud ketikaitse alla, mis tagab suurema kaitse mustuse, määrdumise ja riiete "lohisemise" eest möödasõidul. Kettakaitse tõttu vajab see vähem määrimist ja tavalisemad sisemised hammasrattajad muudavad selle ka vastupidavamaks.
Pikad porikaitsed, mis katavad rattad hästi, nii et saate sõita iga ilmaga, kartmata määrdumist. Sageli on need vastupidavuse tagamiseks valmistatud metallist, säilitades samas klassikalise disaini.
Sadul on lai, pehme, sageli lisapehmendusega - võimalikult mugavaks sõiduks.
Sisekäigukangid - kõige vähem hooldust vajavad.
V-pidurid - kergesti vahetatavad, kerged, odavad, kuid kasutustingimustele sobivate piduriklotside valimine võib anda suure jõudluse.
Dünamoga ühendatud tuled - tekitavad valgust sõidu ajal, ilma et oleks vaja lisavalgustust ja akut.